Udvikling af H.C. Andersen gavekoncept

Med afsæt i national og regional erhvervsudvikling udviklede jeg sammen med min forretningspartner i 2015 gavekonceptet HCAsouvenirs. Det retter sig mod erhvervsfolk, som skal på forretningsbesøg i udlandet, eller som skal modtage gæster fra udlandet. Ved at kombinere viden om den danske digters store produktion af folkekære eventyr med kompetencer inden for branding og kommunikation […]

Mutter&mus fik tydeliggjort sine budskaber

Mutter & mus fra Odense havde brug for en tydeligere digital tilstedeværelse, der understregede, at mutter & mus er mere end bare producent af udklædningstøj til børn og voksne. Udklædningstøjet til fastelavn, leg og udvikling fra kostumedesigner Lisa Hagen Van er populære hos pædagoger og pædagogstuderende, der låner dem til eksamensopgaver på studiet. Virksomheden mutter & […]

Fordoblet stemmetal til folketingsvalg

Sammen med folketingskandidat Camilla Hersom og hendes kampagneleder tog jeg del i udarbejdelse af kommunikationsstrategi forud for valgkampen med særlig fokus på den personlige branding af kandidaten.