Ny digital platform

Robotvirksomheden DanRobotics i Middelfart ønskede med www.danrobotics.dk fuld fokus på de mange gode historier fra fabrikken med et site, der giver god plads til læse- og brugeroplevelsen. Sitet skulle samtidig gøre det nemt at komme i kontakt med den rette medarbejder. Backstage var det vigtigt, at marketingmedarbejderen hurtigt og nemt kunne finde rundt og bygge […]

Malermester skruede op for fortællingen

Efter en årrække i et hjemmesidesystem hvor hver eneste ændring er en tung arbejdsproces fik Malermestrene Mørk nok. Valget faldt derfor på migrering af alt indhold til WordPress, hvor administration af sider og andet indhold er meget nemmere. Sitet er søgemaskineoptimeret på et grundlæggende niveau, og gjort klar til fremtidens udfordringer. Malermester Mørk lå tillige […]

Mutter&mus fik tydeliggjort sine budskaber

Mutter & mus fra Odense havde brug for en tydeligere digital tilstedeværelse, der understregede, at mutter & mus er mere end bare producent af udklædningstøj til børn og voksne. Udklædningstøjet til fastelavn, leg og udvikling fra kostumedesigner Lisa Hagen Van er populære hos pædagoger og pædagogstuderende, der låner dem til eksamensopgaver på studiet. Virksomheden mutter & […]

Fordoblet stemmetal til folketingsvalg

Sammen med folketingskandidat Camilla Hersom og hendes kampagneleder tog jeg del i udarbejdelse af kommunikationsstrategi forud for valgkampen med særlig fokus på den personlige branding af kandidaten.