Om mig
PR-RÅDGIVER & KUNDETYPE UDDANNET JOURNALIST
Her på mediekontoret Tejlmand Kommunikation får du en unik kombination af indhold og strategi samlet i én person. Journalist og tekstforfatter Elisabeth Tejlmand
Jeg har 20+ års erfaring med produktion af indhold til alle slags medier og sociale platforme. Siden 2007 har jeg løbende udbygget mine digitale kompetencer, og gør det stadig. I marts 2020 bestod jeg min seneste uddannelse i Emotionelle Kundetyper, der er en segmenteringsmetode og konkrete anvisninger til, hvordan man når sin modtager.
Jeg har 20+ års erfaring med praktisk og strategisk formidling af menneskers historier og aktuel viden om samfund og velfærd. Som digital manager, rådgiver, journalist. De senere år har jeg også været dybt involveret i flere politiske kampagner.
Journalist med bred og dyb værktøjskasse
PR specialist med sans for samfund og politik
Webnørd med dyb indsigt i WordPress
Du kan overlade ansvaret for alle faser i kommunikationsarbejdet til mig. Det betyder, at jeg spænder fra at rådgive ledelsen og udvikle strategier og planer på baggrund af kvalitative og kvantitative data – til at omsætte visionerne til handling i form af indhold, events og samarbejde med andre. Målet er at skabe resultater, der understøtter jeres strategiske mål og forretning.
Jeg har et netværk af dygtige specialister, som jeg samarbejder med, når opgaven kræver det. Så I får en fagligt optimal løsning, I er tilfredse med. Hver gang.
Hyr Mig Til
AT FÅ DINE BUDSKABER UD TIL DEN RIGTIGE KUNDETYPE
20+ års erfaring med medieproduktion og bred samfundsindsigt
PRESSE
INTERESSEVARETAGELSE
BRANDING
Min motivation
Både som journalist og tekstforfatter har jeg altid været optaget af, hvad der motiverer og engagerer mennesker.
Ad åre er mit svar blevet, at meningsfyldte sammenhænge skaber stærke fællesskaber, som er helt afgørende for, om vi trives. – Og det vi trives i, er det vi vil kæmpe for.
På arbejdspladserne arbejder mange medarbejdere og eksterne partnere arbejder sammen i projekter i en stigende grad af autonomi. Tempoet er skruet op. Der er hele tiden mange nye informationer, og hele arbejdspladsen er konstant på vej i nye retninger.
Kan jeg derfor med en artikel til intranettet eller en klumme til medarbejderbladet yde mit bidrag til at give mening og overblik, så er jeg i trivsel. Og kan jeg med min rådgivning hjælpe virksomheder til at finde deres styrkepositioner, så har jeg ydet mit bidrag til, at virksomhedens kommunikations fremstår tydeligere og bliver nemmere at koble sig på følelsesmæssigt.
Klar til at få dine historier fortalt?
Start med at fortælle mig om din situation og dine ambitioner
Uanset om du kan se det næste skridt klar eller ej, så bringer jeg dig godt videre.