Data- og privatlivspolitik

Jeg vogter dine data, som var det mine egne.

Hvem er vi

Vores webstedsadresse er: https://tejlmandkommunikation.dk.

Hvilke personlige data vi indsamler og hvorfor vi indsamler det

Kontaktformularer

Når du tilmelder dig nyhedsbrevet, sættes der cookies for at kunne huske og transportere dine data til mailchimp.com

Analytics

Webstedet her benytter Google Analytics til at opsamle data om brugeradfærd.

Hvem vi deler dine data med

Vi deler cookies med tredjepart i form af Facebook til annoncering og Google til annoncering og analyse af brugeradfærd på tejlmandkommunikation.dk

Tilmelder du dig nyhedsbrevet eller downloader freebees opbevares dine data i mailchimp for at kunne levere den aftalte service til dig.

Kundedata opbevares i Dropbox, Dinero, Mailchimp, Google G-suite samt i webbaserede tjenester til analyse- og drift af opgaver. Du kan finde specifik information om tjenesterne i enten tilbud eller samarbejdsaftale. Alle login til brug for gennemførelse af opgaver opbevares krypteret på en lokal maskine.

Hvor længe vi gemmer dine data

Cookies om dit besøg på tejlmandkommunikation.dk gemmes i 24 måneder. Facebookpixlen gemmer dit digitale spor i 12 måneder.

Hvis du har indtastet dit navn og email i forbindelse med signup til nyhedsbrev gemmes disse data til du selv opsiger dit abonnement.

Kundedata opbevares indtil 5 år efter samarbejde er ophørt.

Hvilke rettigheder har du over dine data

Du kan bede om, at vi sletter alle personlige data, vi har om dig. Dette indbefatter ikke nogen form for data, som vi er forpligtede til at gemme af administrative, lovmæssige eller sikkerhedsmæssige grunde.

Hvor vi sender dine data

Data opbevares af Dropbox, Dinero, Mailchimp og Google Gsuite.

Din kontaktinformation

Al henvendelse angående data skal ske til Elisabeth Tejlmand, Rugårdsvej 64, 5463 Harndrup på telefon 2479 8804 eller email hej@tejlmandkommunikation.dk.

Yderligere information

Hvordan vi beskytter dine data

Der er indgået databehandleraftaler med Dropbox, Mailchimp, Dinero og Google.

Hvilke databrudsprocedurer vi har på plads.

Der samles årligt op omkring sletning, backup og aftaler med eksterne, så vi altid kun har de nødvendige data, og ved præcis hvordan databrud skal forhindres og håndteres, hvis det alligevel sker.

Berørte kunder får omgående besked om tidspunkt, omfang og hvordan der tages hånd om et databrud. Brud anmeldes til Datatilsynet.

Hvilke tredjeparter vi modtager data fra

Vi ligger ikke inde med data fra tredjepart.

Hvilke automatiserede beslutninger og/eller profilering vi foretager med brugerdata.

I forbindelse med opstart af nye kunder flyttes der data via en ekstern service. Disse data er udelukkende interne noter, mails etc. – Der flyttes ingen persondata.