Branding og mine tanker om mennesker og kommunikation

Jeg er en nysgerrig, videbegærlig sjæl, der suger nyt til mig med stor energi. Nogle gange lykkes det mig at skaffe tid til at omsætte det til blogindlæg.

Jeg læser en del fagbøger og følger interesseret hvordan andre kommunikerer. Når det er muligt, skriver jeg også om cases og inspiration fra mit eget arbejde. Al den nysgerrighed omsætter jeg til mails, som jeg selv ville have været glad for at få, da jeg var ny i branchen.

Forvent ca 4-6 mails om året.

  • Anmeldelser af bøger om branding

  • Tips og guidestof

  • Casehistorier fra mine kunder

  • Produkter og tilbud

    Vælg hovedinteresse:
    brandingsociale medierinteressevaretagelse

    Accepter datapolitik
    Læs datapolitik

    Om kommunikationsrådgiver Elisabeth Tejlmand

    PR-RÅDGIVER & KUNDETYPE UDDANNET JOURNALIST

    Her hos Tejlmand Kommunikation får du en unik kombination af indhold, fundraising og strategi samlet i én person. 

    Jeg har 20+ års erfaring med produktion af indhold til alle slags medier og sociale platforme. Siden 2007 har jeg løbende udbygget mine digitale kompetencer, og gør det stadig. I maj 2024 fik jeg mit eksamensbevis som strategisk fundraiser fra IBA Businessakademi Kolding, og i 2020 blev jeg certificeret i Kundetyper®, der både er en segmenteringsmetode og konkrete anvisninger til, hvordan man når sin modtager.

    Jeg har 20+ års erfaring med praktisk og strategisk formidling af menneskers historier og aktuel viden om samfund og velfærd. Som digital manager, rådgiver, journalist. De senere år har jeg også været dybt involveret i flere politiske kampagner.

    Se resume af cv og medieomtale

    • Journalist med bred og dyb værktøjskasse

    • PR specialist med sans for samfund og politik

    • Fundraiser inden for natur, miljø og civilsamfund

    • Webnørd med dyb indsigt i WordPress

    Du kan overlade ansvaret for alle faser i kommunikationsarbejdet til mig. Det betyder, at jeg spænder fra at rådgive ledelsen og udvikle strategier og planer på baggrund af kvalitative og kvantitative data – til at omsætte visionerne til handling i form af indhold, events og samarbejde med andre. Målet er at skabe resultater, der understøtter jeres strategiske mål og forretning.

    Jeg har et netværk af dygtige specialister, som jeg samarbejder med, når opgaven kræver det. Så I får en fagligt optimal løsning, I er tilfredse med. Hver gang.