Om kommunikationsrådgiver Elisabeth Tejlmand

PR-RÅDGIVER, FUNDRAISER & KUNDETYPE UDDANNET JOURNALIST

Her hos Tejlmand Kommunikation får du en unik kombination af indhold, fundraising og strategi samlet i én person.

Jeg har 20+ års erfaring med produktion af indhold til alle slags medier og sociale platforme. Siden 2007 har jeg løbende udbygget mine digitale kompetencer, og gør det stadig. Senest i de mange nye IA-værktøjer, men også gennem kompetenceudvikling. I maj 2024 fik jeg bevis som strategisk fundraiser, og i 2020 bestod jeg en privatuddannelse i Kundetyper, der både er en segmenteringsmetode og konkrete anvisninger til, hvordan man når sin modtager.

Jeg har 20+ års erfaring med praktisk og strategisk formidling af menneskers historier og aktuel viden om samfund og velfærd. Som digital manager, rådgiver, journalist. De senere år har jeg også været dybt involveret i flere politiske kampagner.

Se resume af cv og medieomtale

  • Journalist med bred og dyb værktøjskasse

  • PR specialist med sans for samfund og politik

  • Fundraiser inden for natur, miljø og civilsamfund

  • Webnørd med dyb indsigt i WordPress

Du kan overlade ansvaret for alle faser i kommunikationsarbejdet til mig. Det betyder, at jeg spænder fra at rådgive ledelsen og udvikle strategier og planer på baggrund af kvalitative og kvantitative data – til at omsætte visionerne til handling i form af indhold, events og samarbejde med andre. Målet er at skabe resultater, der understøtter jeres strategiske mål og forretning.

Jeg har et netværk af dygtige specialister, som jeg samarbejder med, når opgaven kræver det. Så I får en fagligt optimal løsning, I er tilfredse med. Hver gang.

Hyr Mig Til

AT FÅ DINE BUDSKABER UD TIL DEN RIGTIGE KUNDETYPE

20+ års erfaring med medieproduktion og bred samfundsindsigt

PRESSE

INTERESSEVARETAGELSE

BRANDING

Min motivation

Fra første færd som rådgiver og journalist har det fascineret mig, hvad der motiverer mennesker til at handle eller ændre holdninger.

Ad åre er det min erfaring, at mennesker i stærke fællesskaber med fælles mål er helt afgørende for, om vi trives. – Og de fællesskaber vi trives i, vil vi også gerne ændre os for.

Men vi lever også i en tid, hvor mange arbejder fra projekt til projekt i en stigende grad af autonomi. Tempoet er skruet op. Der er hele tiden mange, nye informationer, og arbejdspladser er konstant på vej i nye retninger.

Derfor har vi brug for at blive mindet om fællesskabets styrker og den retning, ledelsen vil med virksomheden. Vi har brug for at se rollemodeller i aktion, blive anerkendt for vores indsats og give videre til andre omkring os.

De erkendelser er med mig, når jeg løser opgaver i Tejlmand Kommunikation.

kommunikationsrådgiver Elisabeth Tejlmand

Klar til at få dine historier fortalt?

Start med at fortælle mig om din situation og dine ambitioner

Uanset om du kan se det næste skridt klar eller ej, så bringer jeg dig godt videre.

    Datapolitik skal vinges af.
    Ok, jeg får lejlighedsvis tilsendt relevante emails
    Læs datapolitik