Branding og mine tanker om mennesker og kommunikation
Jeg er en nysgerrig, videbegærlig sjæl, der suger nyt til mig med stor energi. Nogle gange lykkes det mig at skaffe tid til at omsætte det til blogindlæg. Og nogle gange så publicerer jeg det. Sådan er min blog.
februar 2022
De 7 dødssynder for greenwashing
Unsplash/Markus Spiske Kommunikationsansvarlige skal have styr på disse 7 dødssynder inden for klimakommunikation for at undgå beskyldninger om greenwashing og shitstorms. Men også et stigende pres fra leverandører og samarbejdspartnere som banker og realkreditinstitutter gør det relevant at [...]
november 2021
Kundetyper: Stil farvede spørgsmål og få svar der rammer din læser dybt i maven
Det er ekstremt svært at lave tekster, man bliver husket for, og som skaber købelyst. Som kundetype-ekspert kan jeg hjælpe dig med at blive afklaret på, hvilke ord du skal bruge. Det handler om at stille farvede spørgsmål. Dette indlæg [...]
januar 2021
Puster din krisekommunikation endnu mere liv i shitstormen?
Foto: Markus Cramer, Unsplash Fra tid til anden hjælper jeg virksomheder og myndigheder, der er kommet for skade at slå sig på den offentlige moral. Det er nyt hver gang, da alle kriser er unikke - men der [...]
oktober 2020
Video til kundetyperne
De levende billeder, lydene og musikken gør videoer perfekte til at tiltrække og fastholde opmærksomhed. Med indsigt i din kundetyperne kan du sikre, at dine videoer også rammer DE RIGTIGE kunder. Dem der passer til dit produkt og din virksomhed. [...]
september 2020
Pressepitch: Gør din historie spændende for en journalist
Det kan godt være temlig uigennemskueligt, hvordan man får en journalist til at interessere sig for en. Din pitch overfor journalisten skal fungere fra første sekund, og det er sjældent din chef eller kundes synsvinkel, der får det til at [...]