
Branding og mine tanker om mennesker og kommunikation
Jeg er en nysgerrig, videbegærlig sjæl, der suger nyt til mig med stor energi. Nogle gange lykkes det mig at skaffe tid til at omsætte det til blogindlæg. Og nogle gange så publicerer jeg det.
Velkommen til min blog om branding i virksomheder
juli 2025
Tryktest din kommunikation med Lasswells kommunikationsmodel
Lasswells kommunikationsmodel er lidt gammeldags, men stadig anvendelig i praksis. Det gælder både dig, der skal skrive en fængende historie eller budskab - eller dig, der ønsker at analysere en tekst, et billede, en video eller et andet stykke [...]
juni 2025
10 LinkedIn-råd til B2B-virksomheder med grønne kundetyper i kikkerten
LinkedIN er forlængst blevet danske virksomheders foretrukne sociale platform. Her er masser af muligheder for at opbygge relationer, finde samarbejdspartnere og måske i sidste ende indgå handler. Og jo, vi er der alle sammen. I dette blogindlæg giver jeg [...]
februar 2025
Sådan bygger du et stærkt brand baseret på tillid og ordentlighed
I en tid, hvor forbrugere og virksomheder bliver mere bevidste om værdier, er tillid og ordentlighed fundamentale for at opbygge et stærkt brand. Et brand, der signalerer integritet, kvalitet og ansvarlighed, skaber ikke kun loyalitet hos kunderne – det [...]
januar 2025
Undersøg din brand equity med 5 spørgsmål
Noget af det sværeste er at undersøge sin egen brand equity. På dansk brandkapital eller brandstyrke. Brand equity har betydning for dit brands evne til at tiltrække de rigtige kunder, fastholde dem og skabe en dyb relation. Brandstyrke kommer [...]
december 2024
Kommunikationsplanlægning er for alle
Det der med at planlægge selve kommunikationsopgaverne. Normalt bare kaldet kommunikationsplanlægning. Det kan være en svær nød at knække. Også langt svære end det lyder. Min erfaring har med årene lært mig, at de overordnede budskaber og målgrupper er [...]