
Branding og mine tanker om mennesker og kommunikation
Jeg er en nysgerrig, videbegærlig sjæl, der suger nyt til mig med stor energi. Nogle gange lykkes det mig at skaffe tid til at omsætte det til blogindlæg. Og nogle gange så publicerer jeg det.
Velkommen til min blog om branding i virksomheder
februar 2025
Sådan bygger du et stærkt brand baseret på tillid og ordentlighed
I en tid, hvor forbrugere og virksomheder bliver mere bevidste om værdier, er tillid og ordentlighed fundamentale for at opbygge et stærkt brand. Et brand, der signalerer integritet, kvalitet og ansvarlighed, skaber ikke kun loyalitet hos kunderne – det [...]
januar 2025
Undersøg din brand equity med 5 spørgsmål
Noget af det sværeste er at undersøge sin egen brand equity. På dansk brandkapital eller brandstyrke. Brand equity har betydning for dit brands evne til at tiltrække de rigtige kunder, fastholde dem og skabe en dyb relation. Brandstyrke kommer [...]
december 2024
Kommunikationsplanlægning er for alle
Det der med at planlægge selve kommunikationsopgaverne. Normalt bare kaldet kommunikationsplanlægning. Det kan være en svær nød at knække. Også langt svære end det lyder. Min erfaring har med årene lært mig, at de overordnede budskaber og målgrupper er [...]
november 2024
Dilemma sætter den bæredygtige udvikling i turistbranchen under pres
Danskerne efterlyser generelt mere information om bæredygtighed og de bæredygtige valg, men nye tal viser, at vi glemmer de gode intentioner, når der skal vælges ferie. Kun hver femte dansker tillægger bæredygtighed stor eller afgørende betydning, når de vælger [...]
september 2024
Virksomhedsaktivisme: 10 spørgsmål I skal svare på før I går i gang
Virksomhedsaktivisme som en del af ESG-indsatsen udgør et uopdyrket potentiale for mindre virksomheder. Mens der er eksempler på, at de helt store virksomheder bruger ressourcer på at fremme særlige interesser eller sager, så er fænomenet med aktivisme meget lidt [...]