Presse og influencers

Find de medieredaktioner og influencers der bedst sætter dig i forbindelse med din målgruppe

avisstak

Lækkert, færdigt produceret indhold, der passer til bloggens eller mediets profil, er forskellen på, om du opfattes som relevant og interessant af tidspressede journalister og bloggere.

Min tilgang er, at 3 henvendelser til de strategisk mest afgørende medier er bedre givet ud end masseudsendelse af emails til samtlige journalistiske redaktioner.

Når I laver samarbejde med bloggere, så sørg for at få dokumentation for effekten, og find dem, der har ægte engagement fra deres følgere. En overvægt af købte indere på klikfabrikker giver dig ikke den ønskede gennemslagskraft.


Danskerne elsker deres nærmeste

Lokale og regionale medier spiller stadig en særlig rolle i danskernes hverdag, selvom facebook og andre sociale medier nu også fylder meget, når man kikker på tidsforbrug.

61% af danskerne siger, at det er vigtigt for dem at følge med i, hvad der foregår lokalt.

Mere end 2.5 mio. danskere læser mindst en lokal ugeavis hver uge. Mere end 1.4 mio. læser et lokalt eller regionalt dagblad hver uge, og mere end 1.4 mio. danskere lytter til lokal kommerciel radio. I tillæg hertil når de regionale TV2 stationer og DRs regioner ud til alle dele af landet. Tallene er fra Danske Medier.


Book mig til:

  • skrive pressemeddelelser
  • producere video, lyd og fotos der kan sendes med
  • finde microinfluencers og lave aftaler med dem
  • sparring om det konstruktive samarbejde
  • sparring om personlig fremtoning