Er du usikker på hvordan du fortæller om jeres grønne tiltag?

Den finansielle verden og mange medarbejdere og kunder forventer besked om virksomhedernes ansvarlighed.

Mange ejerledere og kommunikationsansvarlige frygter imidlertid beskyldninger om greenwashing, og ender med ikke at fortælle om gode, relevante tiltag.

Vil du kommunikere tilstrækkeligt og præcist om jeres samfundsansvar? Så kan jeg hjælpe.

  • Tager I et samfundsansvar uden at fortælle omverdenen om det?

  • Er du nogle gange i tvivl, om I opfylder reglerne?

  • Har du en fornemmelse af, at du kunne fortælle mere?

  • Efterlyser medarbejdere og kunder flere grønne informationer fra dig?

senior grøn kommunikation
kommunikationsrådgiver Elisabeth Tejlmand
Kommunikationsrådgiver Elisabeth Tejlmand

Foto: Robert Wengler

Få styr på budskaberne om jeres samfundsansvar

Med Tejlmand Kommunikation får du:

  • produktion af tekster og indhold om jeres ESG-tiltag og planer
  • hjælp til at prioritere formuleringer og budskaber præcist
  • sikkerhed for indhold, der ikke træder ved siden af
  • en grøn linje i din kommunikation der styrker din brandposition

Jeg udfører en 360 graders screening af din virksomhed og identificerer dit unikke, grønne potentiale og de faldgruber, som I skal gå udenom. Jeg gennemfører interviews og styrer samarbejdet med fotografer, grafiker og medieproduktion godt i mål.

Jeg kombinerer min uddannelse som journalist med den forskningsbaserede segmenterings- og kommunikationsmetode Kundetyper®, hvilket giver tekster, billeder og video, som I vil blive husket dig for – længe.

Min baggrund er +20 år på arbejdsmarkedet inden for politisk kommunikation, interessevaretagelse og digital kommunikation. Først som journalist på TV2, så som digital kommunikationskonsulent og manager hos interesseorganisationen DGI og senest som selvstændig siden 2011.

Kundetyper inddeler kunderne i 4 kategorier alt efter hvilke følelser og behov, du skal tænde i dem, før de vil købe af dig. Læs mere her

Samarbejdet med Elisabeth er en fornøjelse. Hun arbejder struktureret og strategisk. Læg dertil skøn humor, benene på jorden og en enorm arbejdsomhed.

Direktør Camilla Hersom, Vicedirektør Danske Regioner

Jeg definerer bæredygtighed efter inspiration fra FN

“En bæredygtig udvikling er en udvikling, som opfylder de nuværende behov uden at bringe fremtidige generationers muligheder for at opfylde deres behov i fare”

Citat: Brundtland-rapporten 1987 om miljø og udvikling

Åbenhed og transparens

Som kunde kan du vælge at få tilsendt tidsregistreringer på udvalgte samarbejdsformer og opgavetyper.

Det kan i princippet aftales for alle opgaver, hvad enten vores samarbejde bygger på timepris eller projektpris.