De sociale platforme er en chance til at komme tættere på og skabe dybe relationer.

Spillereglerne kan virke uigennemskuelige og tidskrævende, men en velpasset profil eller side er også en vigtig lyttepost for kundeservice og relationer til omverdenen.

Et samarbejde om opslag eller fast drift af dine sider og profiler begynder altid med en grundig afklaring af den kundetype, du gerne vil tiltrække. Derefter lægger jeg en plan for antal opslag, produktion af indhold – og hvordan du skal skaffe dig synlighed.

Hjælp til at vælge platforme og lægge annonceringsplan?

Sådan arbejder jeg

I mit arbejde har jeg et godt blik for mennesker og historier, som får os til at standse op og lytte eller læse. Der er måske en overraskende vinkel eller en anderledes detalje, der pirrer nysgerrigheden. Jeg leder altid efter originalitet i ordets bedste betydning, da det er der, kommunikationen bliver troværdig og autentisk.

Min rådgivning tager altid udgangspunkt i nyeste viden om, hvordan platformene fungerer, og dernæst i teorien bag Emotionelle Kundetyper, som er en metode til at identificere, hvad der skaber tillid, og giver et menneske købelyst.

Jeg er ærlig og rå, men venlig. Du får ikke nødvendigvis det at høre, du håber på. Jeg er loyal, og du kan stole på, at vores dialog er fortrolig. Mere om personen bag Tejlmand Kommunikation

Book mig fx. til:

  • 1 times feedback på jeres profiler og sider
  • facilitering af workshops så I bliver skarpe på, hvordan I vil videre
  • sammenskrivning af analyse, mål, kundetype og succeskriterier
  • lægge konkrete handlinger i et årshjul.