De sociale platforme er en chance til at komme tættere på og skabe dybe relationer.

Spillereglerne kan virke uigennemskuelige og tidskrævende, men med en fokuseret indsat over 2-3 måneder kommer i nemt på omdrejningshøjde.

En velpasset profil eller side er en vigtig lyttepost for kundeservice og en mulighed for at komme ud med holdninger og værdier. Den kan også tiltrække flere ansøgere til ledige stillinger og give medarbejderne en mulighed for at vise deres faglighed og jeres værdier.

Et samarbejde om opslag, drift af sider og profiler samt gør-det-selv-pakken begynder altid med en grundig afklaring af den kundetype, som I gerne vil tiltrække. Derefter lægger jeg en plan for antal opslag, produktion af indhold – og hvordan du skaffer dig synlighed. Gør-det-selv-pakken rummer også forslag til kompetencegivende uddannelse eller kurser.

Hjælp til at vælge platforme eller lægge en annonceplan

Sådan arbejder jeg

I mit arbejde har jeg et godt blik for mennesker og historier, som får os til at standse op og lytte eller læse. Der er måske en overraskende vinkel eller en anderledes detalje, der pirrer nysgerrigheden. Jeg leder altid efter originalitet i ordets bedste betydning, da det er der, kommunikationen bliver troværdig og autentisk.

Min rådgivning tager altid udgangspunkt i nyeste viden om, hvordan de sociale platforme fungerer og dernæst i teorien bag Kundetyper®, der kan bruges til at skabe troværdig og tillidsvækkende kommunikation.

Jeg er ærlig og ligefrem, men venlig. Du får ikke nødvendigvis det at høre, du håber på, da jeg ikke er tilhænger at letkøbte taktikker, men arbejder strategisk. Jeg er loyal, og du kan stole på, at vores dialog er fortrolig. Mere om personen bag Tejlmand Kommunikation

Elisabeth Tejlmand

Ideer til samarbejde

Det kan være overvældende at skulle købe ekstern hjælp til kommunikation på sociale platforme. Her er ideer til, hvordan man kan tage fat i det. Hver opgave begynder med et grundigt forarbejde, så du har overblik og indblik hele vejen.

  • 1 times feedback på jeres profiler og sider

  • Gennemføre workshop så I sammen bliver skarpe på, hvordan I vil videre

  • Skrive indhold til sociale profiler

  • Sammenskrive analyse, mål, kundetype, evalueringsmetode og succeskriterier

  • Planlægge aktiviteter i et årshjul

  • Finde influenter at samarbejde med

  • Opsætte software til planlægning af opgaver og monitorering af resultater

Klar til en snak?

Du er altid velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende snak om din situation, og hvordan jeg kan hjælpe.