Er I ofte i tvivl om I gør det rigtige?

Både solo-selvstændige og marketingteams kan komme i tvivl, om de kommunikerer effektivt og præcist ud til deres kundetype. Ofte mødes de af sælgere, der falbyder lige netop den taktik eller det software, som de selv er trænet i.

Vil du ramme din kundetype – hvergang? Så kan jeg hjælpe.

  • Er I usikre på hvilke ord, billeder, farver mv. der fungerer bedst?

  • Diskuterer I igen og igen de samme udfordringer?

  • Bruger I alt for meget tid på at være i tvivl?

  • Ændrer I strategisk fokus alt for ofte?

fastlåst i diskussioner om kundetyper?
kundetype rådgiver Elisabeth Tejlmand

Få styr på vejen ud til kunderne

Book en kundetyperådgivning med mig, hvor vi finder jeres kundetype. Du får konkretiseret, præcis hvordan I skal kommunikere til dem for at vække deres købelyst og loyalitet. Du får:

  • flere henvendelser fra kunder, som I er de rigtige for jer
  • et mere konstant kundeflow
  • mere ro og overblik internt
  • mere selvkørende marketingmedarbejdere

Jeg kombinerer min uddannelse som journalist med den forskningsbaserede segmenteringsmetode Emotionelle Kundetyper®, hvilket giver tekster, billeder og video, som de rigtige kundetyper vil huske dig for – længe.

Min baggrund er +20 år på arbejdsmarkedet inden for politisk kommunikation, interessevaretagelse og digital kommunikation. Først som journalist på TV2, så som digital kommunikationskonsulent og manager hos interesseorganisationen DGI og senest som selvstændig siden 2011.

Emotionelle Kundetyper inddeler kunderne i 4 kategorier alt efter hvilke følelser og behov, du skal tænde i dem, før de vil købe af dig. Læs mere her

Bestil et kundetype-forløb idag kr. 5995,-.

Du investerer 2 timer til afklaring af den relevante kundetype, og modtager en rapport med beskrivelse af kundetypen og konkrete anvisninger til kommunikation med den valgte type.

Kundetype rådgivning består af:

  • Beskrivelse af formål og succeskriterier

  • Rådgivningssamtale om valg af kundetype

  • Rapport om den valgte kundetypes karakteristika

  • Ideer til fremtidig kommunikation til kundetypen

Hvorfor er erfaring ikke nok?

Erfaring kan generelt bringe os langt. Vil du imidlertid udnytte markedets fulde potentiale, så skal der mere til end mavefornemmelser og erfaringer fra forrige sæson.

Metoden Emotionelle Kundetyper bygger på mere end 300 cases, og trækker på viden om menneskers psykologi. Man ved, at 90% af beslutningerne i løbet af en dag træffes på et emotionelt plan. De rationelle, logiske argumenter lægger vi først til, når vi ser noget, som vi kan lide på et følelsesmæssigt plan.

Læs meget mere om hvordan jeg arbejder med metoden

Kontakt Elisabeth Tejlmand for al information